Priemerná návštevnosť na jeden zápas dosiahla
9 104 divákov, čo je približne o 300 divákov viac ako vlani. Domáca aréna Ondreja Nepelu mala počas sezóny
takmer 91 %-nú mieru naplnenosti. Z 30 domácich zápasov Slovan vypredal 12.Tieto čísla iba potvrdzuje dlhodobé postavenie hokejového Slovana ako divácky najúspešnejšieho slovenského športového klubu. V kritériách priemernej návštevnosti a miery obsadenosti arény patrí Slovan vďaka svojim skvelým fanúšikom medzi absolútnu špičku v 29-člennom pelotóne tímov KHL. Je pravdepodobné, že s priemerom vyše 9 100 divákov na zápas bude Slovan atakovať top desiatku európskych klubov v pravidelnom rankingu IIHF, ktorý sa zverejňuje po skončení základných častí všetkých európskych líg.Príjem zo vstupného je dôležitou súčasťou klubového rozpočtu. Bez záujmu divákov by Slovan nemohol hrať takú náročnú súťaž, akou je KHL. Na druhej strane treba povedať, že vyše 40 % z príjmu zo vstupného sa vráti späť do mestského rozpočtu za nájomné a služby spojené s užívaním zimného štadióna.