Respondenti odpovedali celkom na
20 meritórnych a 6 sociodemografických otázok. Výskum bol realizovaný kvantitatívnou metódou CAWI (direct-online survey)
na vzorke 2 291 návštevníkov domácich zápasov v uplynulej sezóne (z toho 448 permanentkárov a 1 843 "vstupenkárov").
"Prieskum sa týkal tém, ako je frekvencia návštevy zápasov, zdroje informácií o klube, obľúbenosť hráčov, hodnotenie sprievodných a mimozápasových aktivít, služieb na štadióne, divácky servis, záujem o klubové suveníry a klubovú cashback kartu, spokojnosť s predajom vstupeniek cez Ticketportal, ap.," povedal zástupca agentúry AKO Mgr. Václav Hřích.
Podľa očakávania, drvivá väčšina majiteľov sezónnych a zápasových vstupeniek chodí na domáce zápasy Slovana pravidelne, až 94% permanentkárov a 67% tých, ktorí si kupujú lístky. Prevahu v hľadisku Zimného štadióna Ondreja Nepelu majú naďalej muži (8 z 10 divákov). Na druhej strane, v porovaní s podobným prieskumom spred dvoch sezón stúpol počet žien, ktoré si kupujú zápasové vstupenky.Viac ako polovica fanúšikov vlastniacich permanentku uviedla čistý mesačný príjem domácnosti nad 1 400 eur, 4 z 10 permanentkárov dokonca nad 1 600 eur. Príjem nad 1 600 eur má podľa prieskumu aj viac ako tretina vstupenkárov (35%). Oproti roku 2014 zastúpenie divákov s nadpriemerným príjmom v hľadisku ešte stúplo.Medzi divákmi sú najčastejšie ľudia v produktívnom veku (25 – 54 rokov). U permanentkárov je najsilnejšie zastúpená skupina vo veku 35-44 rokov (32%), vstupenkári sú ešte mladší vo veku 25–34 rokov (taktiež 32%). Viac ako polovica divákov na Slovane (56% permanentkárov a 50% vstupenkárov) má VŠ vzdelanie; strednú školu s maturitou uviedlo 36% permanentkárov a 41% vstupenkárov. Podľa profesie medzi návštevníkmi prevládajú podnikatelia a duševne pracujúci zamestnanci (u permanentkárov 45% a 33%; u vstupenkárov 29% a 39%).Na domáce zápasy Slovana v KHL chodia najmä Bratislavčania (permanentkári 79%, vstupenkári 49%), ale medziročne čoraz stúpa počet divákov z iných regiónov, najmä z Trnavského a Trenčianskeho kraja. Takmer všetci fanúšikovia (94% permanentkárov a 88% vstupenkárov) sledujú zápasy Slovana aj v TV, či už vonku alebo doma v prípade, že nemôžu ísť osobne. Hlavnými dôvodmi návštev domácich zápasov sú: podpora tímu (dlhoroční fanúšikovia, často rodičmi „odkojení“ na hokeji), kvalitný hokej (najmä odkedy sa hrá KHL), skvelá a priateľská atmosféra v aréne, bez obáv z vyčíňania chuligánov, pričom stúpa aj počet rodičov navštevujúcich zápasy s deťmi.Podľa mienky fanúšikov Slovana sa celková prezentácia klubu každoročne zlepšuje (o 10 percentuálnych bodov lepšia ako v roku 2014). Taktiež imidž klubu je hodnotený ako lepší. Z mimohokejových sprievodných aktivít si fanúšikovia obľúbili najmä maskota Harvyho (priemerná školská známka je 1,4), ktorý po prvý raz v histórii predstihol aj roztlieskavačky Angels Cheerleaders. Najväčšie rezervy vidia v kvalite obsluhy a sortimente občerstvenia v aréne počas prestávok zápasov. Z nových aktivít by radi videli predzápasovú šou doplnenú o ice-mapping, inštalovanie gólového klaksónu a nové prestávkové súťaže.Z klubových suvenírov je najväčší záujem už tradične o textilné výrobky – mikiny, tričká, dresy a šiltovky. Z menších suvenírov sú najžiadanejšie magnetky a príslušenstvo pre autá.Titul najobľúbenejšieho hráča v sezóne 2015/16 získal suverénne gólman Barry Brust, na druhom mieste sa u permanentkárov aj vstupenkárov umiestnil Andrej Šťastný, tretí skončil Žiga Jeglič.Dominantným zdrojom informácií o klube zostáva pre fanúšikov HC SLOVAN klubový web, ktorý ako hlavný zdroj informácií uviedlo 64% permanentkárov a 56% vstupenkárov. Pre tretinu fanúšikov je kľúčovým zdrojom informácií profil klubu na facebooku. Až za internetom nasledujú športové správy v televízii. Oproti roku 2014 výrazne stúpli návštevy webu prostredníctvom mobilných zariadení: cez smartfón otvára stránku 73% ľudí, cez tablet 28%.Cieľom prieskumu bolo poskytnúť klubu nezávislú spätnú väzbu o názoroch fanúšikov Slovana. "Pomocou výsledkov prieskumu sme získali cenné podklady pre nastavenie služieb v novej sezóne 2016/17, rokovanie s reklamnými partnermi klubu, ako aj zlepšenie komunikácie s verejnosťou," uviedol marketingový riaditeľ HC SLOVAN Milan Vajda.