Pomôžte vybrať výročné logo k storočnici klubu

HC SLOVAN Bratislava a.s. a Slovan Marketing s.r.o. vyhlásili začiatkom decembra 2020 vyzvanú súťaž na vytvorenie loga a základného dizajn manuálu pre jeho používanie k 100. výročiu založenia hokejového oddelenia pri klube 1. ČsŠK Bratislava, ktorý je predchodcom dnešného HC SLOVAN Bratislava.

Organizovaný hokej ešte v štýle bandy hokeja sa začal hrať v1. ČsŠK Bratislava v sezóne 1921/22. Prvé zdokumentované stretnutie sa uskutočnilo dňa 29. 1. 1922 medzi 1. ČsŠK Bratislava a kombinovaným mužstvom Achiles Třebíč a SK Velké Meziříčí (9:4). V sezóne 1924/25 sa hráči 1. ČsŠK Bratislava preorientovali z bandy na kanadský hokej. Premiéru absolvovali dňa 14. 12. 1924 vo Viedni s miestnym klubom Eislaufverein (1:6), v domácom prostredí zohrali prvé stretnutie 4. 1. 1925 s ŠK Trnava (12:2) a stali sa priekopníkmi kanadského hokeja na Slovensku.
Výročie 100 rokov založenia hokejového oddelenia v rámci 1. ČsŠK Bratislava, ktoré možno jednoznačne považovať za predchodcu súčasného HC SLOVAN Bratislava, pripadá teda na sezónu 2021/22, s koncentráciou na sprievodné aktivity a podujatia športového, marketingového, spoločenského a charitatívneho charakteru v období od konca novembra 2021 do konca januára 2022. Jednotlivé aktivity a projekty budú počas celej sezóny 2021/22 prezentované a komunikované –popri oficiálnom logu klubu -pod jubilejným výročným logom “100 rokov hokejového Slovana”.
Cieľom súťaže bolo teda vytvoriť nové výročné logo pre hokejový klub HC SLOVAN Bratislava k 100. výročiu jeho založenia, ktoré sa stane súčasťou vizuálnej identity klubu v jeho komunikácii s verejnosťou počas celej storočnicovej sezóny od leta 2021 do jari 2022. Výročné logo bude počas sezóny 2021/22 integrálnou súčasťou vizuálneho štýlu klubu pri jeho prezentácii doma a v zahraničí, na hokejovej výstroji, na prezentačných materiáloch, darčekových predmetoch, klubových komunikačných nosičoch v printovej, ako aj digitálnej forme, ai. Výročné logo “100 rokov hokejového Slovana” bude používané aj v kombinácii s oficiálnom logo klubu HC SLOVAN Bratislava, ktoré však nenahrádza.
Do uzávierky bolo do súťaže prihlásených celkom 13 návrhov od 6 autorov, resp. riešiteľských tímov. Všetky tieto návrhy teraz zverejňujeme za účelom verejného hodnotenia do stredy 27. januára 2021. Návrh s najvyšším počtom hlasov získa 25 bodov, druhý návrh v poradí 18 bodov, tretí 15 bodov, štvrtý 12 bodov, piaty 10 bodov a ďalšie návrhy postupne 8, 6, 4, 2 a 1 bod.

Zároveň všetky doručené návrhy vyhodnotí odborná porota rovnakým spôsobom a bodovým hodnotením. Návrh s najvyšším súčtom bodov z verejného hodnotenia a hodnotenia odbornou porotou bude vyhlásený za víťazný. Finančnú odmenu/skicovné získať aj návrh na druhom a treťom mieste.
Ešte pred udelením Vášho hlasu odporúčame podrobnejšie sa zoznámiť s jednotlivými návrhmi a aplikáciami navrhovaného loga na vybraných nosičoch:Zoznam a presné označenie súťažiacich:Andrej Bizik-and-solutions (A1, A2, A3)K2 Design (B1, B2)Slavo Kišš (C1, C2, C3)MANNSCHAFT kreativ team (D1, D2)R&S Design Erik Sleboda (E1, E2)Rastislav Záležák (F1)Všetky návrhy v optimálnej veľkosti si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii.

Časopis Powerplay

02/2022:

V najnovšom čísle POWERPLAY 02 sa dočítate:

  • Andrej Podkonický o návrate do Slovana: Ponuka, ktorá sa neodmieta
  • Profil Andrewa Yogana: Po boku Taylora Halla mal nakročené do NHL
  • Patrik Maier: Slovan mám v srdci odmalička
  • Nová hymna od Hexu: "Keď Ceco zavesil povestný banán."