Kedy začne Slovan predávať permanentky?

Pri sledovaní takmer zaplnených tribún na viacerých štadiónoch prebiehajúceho futbalového EURO 2020 sa mnohí fanúšikovia Slovana pýtajú, ako to bude s permanentkami na novú sezónu.

Podmienky účasti divákov na masových podujatiach na Slovensku, vrátane športových zápasov, určuje tzv. COVID Automat, ktorý schválila vláda SR ako systém pre monitoring vývoja epidémie a prijímanie protiepidemických opatrení v závislosti od intenzity šírenia ochorenia COVID-19.COVID Automat sleduje viaceré ukazovatele, ako je 7-dňová incidencia PCR + Ag, počet vykonaných PCR testov a ich pozitivita, počet akútnych hospitalizovaných pacientov na národnej úrovni alebo efektívne reprodukčné/rastové číslo.Na základe týchto ukazovateľov sa Bratislava aktuálne nachádza v tzv. žltej fáze - Stupeň ostražitosti I. V tejto fáze je účasť divákov na športových zápasoch v interiéri povolená s kapacitou 50%, maximálne však 250 osôb. Pre divákov je povinný negatívny výsledok RT-PCR/LAMP testu nie starší ako 72 hodín alebo Ag testu nie starší ako 24 hodín.Ak by Bratislava prešla do zelenej fázy - Monitoring, počet divákov by sa zvýšil na 500 osôb.Žiaľ, tieto limity sú zatiaľ absolútne nepostačujúce na to, aby klub mohol uvažovať so začiatkom predpredaja permanentiek na novú sezónu 2021/22. Slovan sa už dávnejšie vyjadril, že pri najbližšom predaji permanentiek bude brať do úvahy najmä predkupné právo majiteľov permanentiek zo sezóny 2019/20, t.j. nateraz poslednej sezóny, v ktorej boli permanentky v predaji. Tých je približne 1 700. Až po nich klub osloví ďalších záujemcov o kúpu permanentiek.Pochopiteľne, všetci v Slovane, ale aj v ostatných hokejových a športových kluboch veríme, že do začiatku novej sezóny sa monitorované ukazovatele vývoja ochorenia COVID-19 natoľko zlepšia, že budeme môcť po viac ako 18 mesiacoch privítať v aréne Ondreja Nepelu svojich verných fanúšikov. Súčasných 250 povolených osôb vo vyše desaťtisícovom hľadisku našej arény nič nerieši. Strata z príjmu zo vstupného predstavuje za minulú sezónu pre Slovan viac ako jeden a pol milióna eur!HC SLOVAN Bratislava je ochotný a pripravený vložiť svoju značku a meno do každého zmysluplného projektu alebo kampane na podporu očkovania za predpokladu, že sloboda ako ústredný motív a posolstvo kampane sa prejaví aj v umožnení návratu očkovaných ľudí na športové zápasy.

Časopis Powerplay

06/2022:

V najnovšom čísle POWERPLAY 06 sa dočítate:

  • Haščák, Pardavý, Kapuš: Významné zmeny pred novou sezónou
  • Výstava "Hokej menom Slovan"
  • Danube Cup: Letná hokejová lahôdka v Bratislave
  • Nové tváre v drese Slovana
  • Keby bolo keby s ... Michalom Beňom