Najčastejšie kladené otázky

Ponúkame vám odpovede na vaše najčastejšie otázky ohľadom obnovy/kúpy permanentky na sezónu 2013/2014.

Odkedy začína predpredaj?
Od piatku 15. marca pre držiteľov permanentiek z uplynulej sezóny 2012/2013 a od pondelka 15. apríla pre všetkých nových záujemcov.
Kde a kedy budú otvorené predajné miesta Ticketportal?
Stabilné predajné miesta (Aupark, Avion, Polus, BKIS, centrála Ticketportalu Radlinského, Bratislava) a ostatné predajné miesta podľa svojich bežných otváracích hodín (pozrite si aktuálny zoznam predajných miest) a tiež predajné miesto v Slovnaft Arene (ul. Odbojárov) v pracovné dni od 14:00 h do 18:00 h.
Ako presne si môžem uplatniť nárok na predkupné právo?
Držitelia permanentiek zo sezóny 2012/2013 obdržia od spoločnosti Ticketportal informatívny mail s rezervačným číslom. S týmto číslom a permanentkou z minulej sezóny potom navštívte niektoré z predajných miest Ticketportal uvedených na www.hcslovan.sk alebo www.ticketportal.sk.
Čo mám robiť v prípade, že mi žiadny mail s rezervačným číslom nepríde?
V takom prípade napíšte Vy mail na adresu: help@ticketportal.sk a uveďte v ňom tieto údaje: meno, priezvisko (resp. názov firmy), sektor, rad, miesto. Na základe týchto informácií Vám Ticketportal zašle rezervačné číslo.
Čo si vlastne v predpredaji kúpim?
Voucher s názvom „KHL – HC SLOVAN permanentka 2013/2014“ , ktorý bude vyzerať ako papierová vstupenka a ktorý po 1. júli zameníte za načítanú plastovú kartu.
Bude v novej sezóne platiť súčasná permanentka v podobe plastovej čipovej karty?
Nie. Jej platnosť skončila posledným domácim zápasom základnej časti KHL 2012/2013 proti HC Lev Praha v nedeľu 3. februára. Nezahadzujte ju však zatiaľ. Môžete ju potrebovať pri obnove permanentky na novú sezónu. Až potom ju môžete zahodiť alebo si ju nechať ako suvenír na premiérovú sezónu Slovana v KHL.
Môžem si ako permanentkár zo sezóny 2012/2013 zmeniť miesto a zachovať si pritom právo na zľavu a predkupné právo?
Áno. Naši verní fanúšikovia, ktorí si z akýchkoľvek dôvodov chcú v novej sezóne zmeniť miesto, tak budú môcť urobiť, a to aj prechodom do iného sektoru alebo dokonca inej cenovej kategórie. Budú však musieť prísť osobne na centrálu Ticketportalu,Radlinského 27, Bratislava alebo prostredníctvom mailu na adresu: help@ticketportal.sk napísať svoje údaje z permanentky na sezónu 2012/2013 a požiadať o zmenu miesta. Pozor: to všetko iba do 14. apríla 2013!!
Môžem si ako permanentkár zo sezóny 2012/2013 okrem obnovy doterajších miest dokúpiť aj nové miesto, resp. miesta ešte v rámci predkupného práva, aby som nemusel prísť do Ticketportalu na dvakrát?
Žiaľ, toto nebude možné. Nové miesta totiž zatiaľ – až do 15. apríla – nebudú v predaji.  V opačnom prípade by sa v podstate stratila výhoda predkupného práva pre verných fanúšikov. Nové miesta, t.j. také, na ktoré nebola v minulej sezóne vydaná permanentka, pôjdu do predaja od pondelka 15. apríla 2013.
Môžem za permanentku zaplatiť vo viacerých splátkach?
Áno, HC SLOVAN Bratislava a Ticketportal pripravili pre záujemcov o nákup na splátky možnosť prefinancovať kúpu permanentky(iek) prostredníctvom partnerskej finančnej spoločnosti (Cetelem). Táto možnosť je k dispozícii len na predajnom mieste Slovnaft Aréna, ul. Odbojárov, Bratislava.
Ako si môžem kúpiť permanentku do sektoru na státie?
Sektor Fanclub (státie) – časť sektoru B6 – je v prvom rade určený členom oficiálneho fan klubu a očakáva sa od neho – tak ako doposiaľ – aktívna celozápasová podpora Slovana. V prvej fáze sa bude predávať mimo predajnej siete Ticketportal, prostredníctvom občianskeho združenia Verní Slovanu. Kontaktujte OZ Verní Slovanu (www.vernislovanu.sk). Až po uspokojení záujmu zo strany oficiálneho fanklubu budú zvyšné miesta uvoľnené do webového predaja. Kapacita sektoru je 250 miest na státie.
Ako si môžem kúpiť permanentku do niektorého z prémiových sektorov (skybox, skylounge, VIP zóna)?
Prostredníctvom klubu HC SLOVAN Bratislava a.s. Pošlite mail s upresnením Vašej požiadavky na adresu: vajda@hcslovan.sk.
Akým spôsobom si môžem kúpiť permanentku, ak sa dlhodobo nachádzam momentálne v zahraničí?
Cez web stránku www.ticketportal.sk  si zarezervujete alebo priamo zaplatíte prostredníctvom CardPay/TatraPay permanentku a na domácej tlačiarni si môžete vytlačiť voucher „KHL – HC SLOVAN permanentka 2013/2014“, ktorý si neskôr v pokladni Slovnaft Areny zameníte za načítanú plastovú kartu.
Je permanentka prenosná?
Áno, permanentka HC SLOVAN KHL 2013/2014 je prenosná. Použiť na vstup na zápas ju môže nielen jej majiteľ, ale akákoľvek ďalšia osoba, ktorá sa ňou prezentuje na vstupnom turnikete pred daným zápasom. To zároveň znamená, že ak ste permanentku počas sezóny nahodou stratili alebo Vám ju odcudzili, okamžite túto skutočnosť nahláste na sekretariáte HC SLOVAN Bratislava a.s. (tel.: 3333 5011, email: hcslovan@hcslovan.sk).
Čo znamená „uvoľniť miesto na spätný predaj“?
Je to novinka pre majiteľov permanentiek HC SLOVAN, ktorá však už niekoľko rokov celkom dobre funguje v tých kluboch a arénach, kde mávajú pravidelne vypredané (najbližšie napr. v Komete Brno). Každý majiteľ permanentky bude môcť – v prípade, ak sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodne neísť na daný zápas – poskytnúť svoje miesto prostredníctvom tzv. „online Slovan klubu“ na portáli www.ticketportal.sk na spätný predaj. Z tržby z predaného miesta dostane majiteľ permanentky svoj vopred stanovený podiel v hotovosti cez osobný virtuálny účet zriadený v Ticketportali. Presné podmienky a postup budú zverejnené do niekoľkých týždňov. Je to spôsob, ako legálne „predať“ svoje miesto ďalšiemu záujemcovi a v prípade napr. dlhšej neprítomnosti, choroby alebo iných neočákavaných povinností v čase kúpy zbytočne „nepreplatiť“ svoju permanentku.

Časopis Powerplay

05/2024:

V najnovšom čísle POWERPLAY 05 sa dočítate:

  • Profil Denisa Godlu: Minister obrany z kráľovského mesta
  • Predstavujeme: Európska premiéra Patricka Holwaya
  • Rozhovor s trénermi Petrom Oremusom a Andrejom Kmečom
  • Pamätné momenty z histórie Slovana: Počas výluky priali hviezdy Slovanu
  • Slovanisti vo svete: Rok Tičar