Budúca sezóna sa rozhodne v najbližších dňoch

Rozuzlenie tajničky týkajúcej sa pôsobenia Slovana v nasledujúcej sezóne sa priblížilo na niekoľko dní.


Ticho pred búrkou. Aj tak by sa dal pomenovať stav, aký v týchto týždňoch panuje v hokejovom Slovane. Neznamená to však, že by sa v klube zaháľalo alebo čerpali dovolenky. Naopak, prípravy na novú sezónu 2015/16 sú v plnom prúde. Konečné rozhodnutie vrcholných orgánov HC SLOVAN Bratislava a.s., v ktorej súťaži bude pôsobiť klub v novej sezóne, sa totiž očakáva najneskôr v priebehu budúceho týždňa.Technický úsek sa zamýšľa nad rôznymi menšími technickými vylepšeniami do novej sezóny, ktoré je schopná ponúknuť Slovnaft Arena. Marketingový úsek spracoval vo viacerých variantoch návrh cien sezónnych a zápasových vstupeniek pre sezónu 2015/16. "Snažili sme sa vypočuť si názory našich verných fanúšikov a zohľadniť v novom návrhu aspoň niektoré z ich pripomienok," povedal pre web hcslovan.sk marketingový riaditeľ HC SLOVAN Milan Vajda. "Na druhej strane, príjem zo vstupného tvorí v našom klube veľmi významnú časť rozpočtu a aj vďaka nemu a očakávaným vysokým návštevám môžeme stále živiť nádej na pokračovanie v KHL."Slovan zavedie v novej sezóne viacero noviniek, pričom všetky sú zamerané na podporu predaja a udržanie vysokej priemernej návštevnosti domácich zápasov. Ponúkne napríklad zľavnenú rodinnú permanentku 1+1, permanentku TOP10 na najatraktívnejšie zápasy, zľavnené zápasové vstupenky pre deti 6-16 rokov, rozšíri zľavy pre držiteľov preukazov ZŤP/ZŤP-S a magistrátu tiež ponúka akceptáciu Bratislavskej mestskej karty pri kúpe zápasovej vstupenky.Rutinnou súčasťou pracovných úloh v medzisezónnom období je aj sledovanie a vyhodnocovanie zmlúv s reklamnými, produktovými, barterovými a mediálnymi partnermi klubu. Rozpočet Slovana sa skladá z niekoľkých desiatok zdrojov, Slovan mal vo vlaňajšej sezóne takmer stovku rôznych partnerov zo Slovenska. Väčšina uzatvorených zmlúv sa uzatvára na jednu sezónu s dobou účinnosti do 30. apríla, resp. 31. mája. Tak tomu bolo aj v prípade jedného zo siedmich zlatých partnerov klubu vo vlaňajšej sezóne spoločnosti Transpetrol."Transpetrol bol s nami pri viacerých majstrovských tituloch a ďalších úspešných sezónach. Chcel by som sa všetkým ľuďom v Transpetrole aj pri tejto príležitosti poďakovať za ich podporu. Keďže spokojnosť bola obojstranná, nie je vylúčené, že prídeme s ponukou na predĺženie našej spolupráce v prípade, ak Slovan bude pokračovať v KHL," vyhlásil predseda predstavenstva HC SLOVAN a.s. Maroš Krajči. "Náš klub si váži každého partnera, od celoročného dodávateľa ovocia pre kabínu až po diamantového reklamného partnera. Aj ich zásluhou sme v Bratislave po tri roky videli najlepšie mužstvá Európy. Akonáhle budeme mať jasné, v ktorej súťaži budeme hrať v novej sezóne, vedenie klubu začne rokovania s tradičnými i novými partnermi o zmluvách na sezónu 2015/16."Definitívne rozhodnutie akcionárov očakáva tiež športové oddelenie HC SLOVAN Bratislava. To má už v tejto chvíli rozpracovaných niekoľko variánt týkajúcich sa obsadenia jednotlivých pozícií v realizačnom tíme vrátane hlavného trénera. Rovnako sa pracuje na doplnení kádra v závislosti od súťaže, v ktorej sa Slovan predstaví.  

Časopis Powerplay

05/2024:

V najnovšom čísle POWERPLAY 05 sa dočítate:

  • Profil Denisa Godlu: Minister obrany z kráľovského mesta
  • Predstavujeme: Európska premiéra Patricka Holwaya
  • Rozhovor s trénermi Petrom Oremusom a Andrejom Kmečom
  • Pamätné momenty z histórie Slovana: Počas výluky priali hviezdy Slovanu
  • Slovanisti vo svete: Rok Tičar