Logo

FAQs

Predpredaj permanentiek na sezónu 2017/2018: Najčastejšie kladené otázky

0 0

Prinášame Vám odpovede na tie najčastejšie kladené otázky pri kúpe permanentky pre sezónu 2017/2018.


Odkedy začína predpredaj?

Od štvrtka 20. apríla 2017 pre všetkých súčasných držiteľov permanentiek s tým, že do stredy 31. mája vrátane je predaj za zvýhodnené ceny. Druhá vlna predpredaja potrvá do 14.6.2017 vrátane.  Pre všetkých nových záujemcov o permanentky začne predpredaj tiež vo štvrtok 20. apríla 2017, ale pochopiteľne iba na tie miesta, ktoré nie sú blokované predkupným právom doterajších permanentkárov.

Kde a kedy budú otvorené predajné miesta Ticketportal?

Stabilné predajné miesta (Aupark, Avion, Polus, BKIS, Zimný štadión Ondreja Nepelu) a ostatné predajné miesta podľa svojich bežných otváracích hodín (aktuálny zoznam predajných miest je dostupný na www.ticketportal.sk) a tiež na vybraných takmer 30 pobočkách Slovenskej pošty v Bratislave.

Ako presne si môžem uplatniť nárok na predkupné právo?

Držitelia permanentiek zo sezóny 2016/2017 obdržia od spoločnosti Ticketportal informatívny mail s rezervačným číslom. S týmto číslom potom navštívte niektoré z predajných miest Ticketportal uvedených na www.ticketportal.sk.

Čo mám robiť v prípade, že mi žiadny mail s rezervačným číslom nepríde?

Ak Vám najneskôr do pondelka 24. apríla 2017 neprišiel mail s rezervačným číslom, napíšte Vy mail na adresu: help@ticketportal.sk a uveďte v ňom tieto údaje: meno, priezvisko (resp. názov firmy), sektor, rad, miesto. Na základe týchto informácií Vám Ticketportal zašle rezervačné číslo.

Čo si vlastne v predpredaji kúpim?

Voucher s názvom „KHL – HC SLOVAN permanentka 2017/2018“ , ktorý bude vyzerať ako papierová vstupenka a ktorý od polovice júna zameníte za načítanú plastovú permanentkovú kartu.

Bude v novej sezóne platiť súčasná permanentka v podobe plastovej čipovej karty?

Nie. Jej platnosť bola ohraničená len na zápasy sezóny KHL 2016/2017. Nezahadzujte ju však. Naďalej Vám môže slúžiť ako cashback karta, ktorú môžete využiť pri výhodných nákupoch vo viac ako 2 000 rôznych obchodoch po celom Slovensku.

Môžem si ako permanentkár zo sezóny 2016/2017 zmeniť miesto a zachovať si pritom právo na zľavu a predkupné právo?

Áno, čiastočne. Naši verní fanúšikovia, ktorí si z akýchkoľvek dôvodov chcú v novej sezóne zmeniť miesto, tak môžu urobiť, v rámci sektorov rovnakej cenovej kategórie, ako aj prechodom do sektoru inej cenovej kategórie. Zámenu miesta je však potrebné prísť osobne vykonať na predajné miesto "Zimný štadión Ondreja Nepelu", Bratislava alebo prostredníctvom mailu na adresu: help@ticketportal.sk napísať svoje údaje z permanentky na sezónu 2016/2017 a požiadať o zmenu miesta. Pozor: to všetko je možné pri zachovaní zľavnenej ceny iba do konca prvej vlny predpredaja, t.j. do 31. mája 2017!!

Ako si môžem kúpiť permanentku do sektoru na státie?

Sektor Fanclub (státie) – časť sektoru B6 – je v prvom rade určený členom oficiálneho fan klubu a očakáva sa od neho – tak ako doposiaľ – aktívna celozápasová podpora Slovana. V minulej sezóne bol takmer celý sektor obsadený držiteľmi permanentiek, ktorí budú mať od 20.4. predkupné právo, či už prostredníctvom rezervačného čísla Ticketportalu alebo prostredníctvom kúpy cez občianske združenie Verní Slovanu (www.vernislovanu.sk). Iba v prípade, ak nepríde k obnove permanentky zo strany všetkých doterajších držiteľov, budú uvoľnené zvyšné miesta v predaji, najskôr však od 15.6.2017. Kapacita sektoru je limitovaná na 250 miest na státie.

Ako si môžem kúpiť permanentku do niektorého z prémiových sektorov (VIP Club, SkyLounge, skybox)?

Prostredníctvom klubu HC SLOVAN Bratislava a.s. Pošlite mail s upresnením Vašej požiadavky na adresu: vajda@hcslovan.sk.

Akým spôsobom si môžem kúpiť permanentku, ak sa dlhodobo nachádzam momentálne v zahraničí?

Cez web stránku www.ticketportal.sk  si zarezervujete alebo priamo zaplatíte prostredníctvom CardPay/TatraPay permanentku a na domácej tlačiarni si môžete vytlačiť voucher „KHL – HC SLOVAN permanentka 2017/2018“, ktorý si neskôr v pokladni Zimného štadióna Ondreja Nepelu zameníte za načítanú plastovú kartu.

Za akých podmienok dostanem späť časť peňazí z ceny permanentky?

Tohtorocná permanentka HC SLOVAN KHL, rovnako ako tá vlaňajšia, bude mať zároveň funkciu "cashback", t.j. peniaze späť z každého nákupu. Túto funkciu si môžete bezplatne aktivovať, ak si svoju kartu zaregistrujete na cashback.hcslovan.sk. Presný popis, ako to urobiť, obdržíte pri výmene voucheru zároveň s kartou. Kartu si môžete registrovať kedykoľvek v priebehu základnej časti KHL 2017/18. Následne Vám na účet, ktorý uvediete pri registrácii, prídu 3 % z ceny Vašej permanentky.

Napísali o nás