Logo

FAQs

Predpredaj permanentiek na sezónu 2018/2019: Najčastejšie kladené otázky

0 0

Prinášame Vám odpovede na tie najčastejšie kladené otázky pri kúpe permanentky pre sezónu 2018/2019.


Odkedy začína predpredaj?

Od polovice júna 2018 pre všetkých súčasných držiteľov permanentiek s tým, že do piatku 27. júla vrátane je predaj za zvýhodnené ceny. Pre všetkých nových záujemcov o permanentky začne predpredaj tiež v polovici júna 2018, ale pochopiteľne iba na tie miesta, ktoré nie sú blokované predkupným právom doterajších permanentkárov.

Kde a kedy budú otvorené predajné miesta Ticketportal?

Na centrálnom predajnom mieste "Zimný štadión" (ul. Odbojárov 9) bude možné už od prvých dní predpredaja zakúpiť si priamo novú plastovú permanentkovú kartu "HC SLOVAN KHL 2018/19". Ak sa pre uplatnenie predkupného práva rozhodnete využiť iné predajné miesto Ticketportal, resp. kúpu prostredníctvom internetu, pri kúpe obdržíte permanentkový voucher, ktorý bude následne potrebné zameniť za plastovú permanentkovú kartuna predajnom mieste "Zimný štadión", a to najneskôr do 31. augusta 2018. Stabilné predajné miesta (Central, Aupark, Avion, Polus, BKIS, Zimný štadión Ondreja Nepelu) a ostatné predajné miesta podľa svojich bežných otváracích hodín (aktuálny zoznam predajných miest je dostupný na www.ticketportal.sk).

Ako presne si môžem uplatniť nárok na predkupné právo?

Držitelia permanentiek zo sezóny 2017/2018 obdržia od spoločnosti Ticketportal informatívny mail s rezervačným číslom. S týmto číslom potom navštívte predajné miesto "Zimný štadión", alebo niektoré z ďalších predajných miest Ticketportal uvedených na www.ticketportal.sk.

Čo mám robiť v prípade, že mi žiadny mail s rezervačným číslom nepríde?

Ak Vám v priebehu 48 hodín po oficiálnom začiatku predpredaja neprišiel mail s rezervačným číslom, napíšte Vy mail na adresu: help@ticketportal.sk a uveďte v ňom tieto údaje: meno, priezvisko (resp. názov firmy), sektor, rad, miesto. Na základe týchto informácií Vám Ticketportal zašle rezervačné číslo.

Čo si vlastne v predpredaji kúpim?

Na predajnom mieste "Zimný štadión" priamo novú plastovú permanentkovú kartu, na ostatných predajných miestach voucher s názvom „HC SLOVAN KHL permanentka 2018/2019“ , ktorý bude vyzerať ako papierová vstupenka a ktorý je potrebné následne zameniť za načítanú plastovú permanentkovú kartu.

Bude v novej sezóne platiť súčasná permanentka v podobe plastovej čipovej karty?

Nie. Jej platnosť bola ohraničená len na zápasy sezóny KHL 2017/2018. Nezahadzujte ju však. Naďalej Vám môže slúžiť ako cashback karta, ktorú môžete využiť pri výhodných nákupoch vo viac ako 2 000 rôznych obchodoch po celom Slovensku.

Môžem si ako permanentkár zo sezóny 2017/2018 zmeniť miesto a zachovať si pritom právo na zľavu a predkupné právo?

Áno, čiastočne. Naši verní fanúšikovia, ktorí si z akýchkoľvek dôvodov chcú v novej sezóne zmeniť miesto, tak môžu urobiť, v rámci sektorov rovnakej cenovej kategórie, ako aj prechodom do sektoru inej cenovej kategórie. Zámenu miesta je však potrebné prísť osobne vykonať na predajné miesto "Zimný štadión Ondreja Nepelu", Bratislava alebo prostredníctvom mailu na adresu: help@ticketportal.sk napísať svoje údaje z permanentky na sezónu 2017/2018 a požiadať o zmenu miesta. Pozor: to všetko je možné pri zachovaní zľavnenej ceny iba do konca platnosti predkupného práva, t.j. do 27. júla 2018!! Zámena miest(a) po tom, čo už bolo pôvodné miesto zakúpené, po tomto termíne a za zľavnenú cenu, už nie je možná.

Ako si môžem kúpiť permanentku do sektoru na státie?

Sektor Fanclub (státie) – časť sektoru B6 – je v prvom rade určený členom oficiálneho fan klubu a očakáva sa od neho – tak ako doposiaľ – aktívna celozápasová podpora Slovana. Doterajší držitelia permanentiek na státie taktiež dostanú po začiatku predpredaja osobný mail s rezervačným kódom na uplatnenie si predkupného práva. Ďalších niekoľko desiatok miest bude k dispozícii pre nových záujemcov po celú dobu predpredaja prostredníctvom Ticketportal. Kapacita sektoru je limitovaná na 250 miest na státie. Odporúčame, aby o kúpe permanentky do tohto sektoru uvažovali jednoznačne iba tí fanúšikovia, ktorí budú mať záujem počas celého zápasu aktívne podporovať domáce mužstvo a spolupracovať s fanklubom na rôznych aktivitách, choreách, ap.

Ako si môžem kúpiť permanentku do niektorého z prémiových sektorov (VIP Club, SkyLounge, skybox)?

Prostredníctvom klubu HC SLOVAN Bratislava a.s. Pošlite mail s upresnením Vašej požiadavky na adresu: vajda@hcslovan.sk.

Akým spôsobom si môžem kúpiť permanentku, ak sa dlhodobo nachádzam momentálne v zahraničí?

Cez web stránku www.ticketportal.sk  si zarezervujete alebo priamo zaplatíte prostredníctvom CardPay/TatraPay permanentku a na domácej tlačiarni si môžete vytlačiť voucher „HC SLOVAN KHL permanentka 2018/2019“, ktorý si neskôr v pokladni Zimného štadióna Ondreja Nepelu zameníte za načítanú plastovú kartu.

Za akých podmienok dostanem späť časť peňazí z ceny permanentky?

Tohtorocná permanentka HC SLOVAN KHL, rovnako ako tá vlaňajšia, bude mať zároveň funkciu "cashback", t.j. peniaze späť z každého nákupu. Túto funkciu si môžete bezplatne aktivovať, ak si svoju kartu zaregistrujete na cashback.hcslovan.sk. Presný popis, ako to urobiť, obdržíte pri kúpe plastovej permanentkovej karty v sprievodnom klubovom časopise "Powerplay". Kartu si môžete registrovať kedykoľvek v priebehu základnej časti KHL 2018/19. Následne Vám na účet, ktorý uvediete pri registrácii, prídu 3 % z ceny Vašej permanentky.

Napísali o nás

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.

Viac informácií Súhlasím