Dôležité upozornenia
0
0
Organizačné pokyny a dôležité upozornenia súvisiace s kúpou, vyhotovením a používaním sezónnych vstupeniek HC SLOVAN KHL 2018/2019:
-
stratu, odcudzenie alebo poškodenie permanentky je potrebné ohlásiť úseku marketingu a vzťahov s verejnosťou HC SLOVAN, aby mohla byť karta zablokovaná
- o vyhotovenie novej permanentky pri strate, odcudzení alebo poškodení môže požiadať iba jej držiteľ písomne na emailovej adrese: tickets@hcslovan.sk
-
náhradná karta za stratenú, odcudzenú alebo poškodenú permanentku bude vystavená najneskôr do 5 pracovných dní od oznámenia tejto udalosti na sekretariáte klubu, resp. do začiatku najbližšieho domáceho zápasu
-
za vyhotovenie novej permanentky (z dôvodu straty, odcudzenia alebo poškodenia) sa platí poplatok v hotovosti vo výške 10 eur/1 ks
- držiteľom permanentiek odporúčame zaznamenať si adresu svojho miesta (sektor/rad/sedadlo) a/alebo identifikačné číslo na rube karty. Bez týchto údajov nemôže byť permanentka zablokovaná a opätovne vystavená
- kúpa zľavnených permanentiek (Rodina 1+1), ako aj zľavnených zápasových vstupeniek je možná iba na základe predloženia príslušných dokladov a preukazov. Navyše, signalizačné zariadenie na turniketoch na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu upozorňuje obsluhu v prípade použitia zľavnených permanentiek a zápasových vstupeniek (Rodina 1+1, deti 6-15, ZŤP/ZŤP-S). Ak bude na vstupe do arény pristihnutá osoba, ktorá nie je oprávnená využívať danú zľavnenú permanentku alebo zápasovú vstupenku, nebude jej umožnený vstup do haly a obsluha turniketu, resp. usporiadateľská služba je oprávnená dotyčnej osobe permanentku, resp. vstupenku zabaviť bez náhrady.
S akýmikoľvek problémami, pripomienkami, či žiadosťami o radu sa prosím obracajte na Centrálne predajné miesto Ticketportal:
email: help@ticketportal.sk
telefonická hotlinka: +421 905 700 909